ojojoj

, , , ,2008-05-03 | 11:01:34
Ursäkta det lilla korta inlägget igår, men det skulle sovas och då får man inte sitta vid datorn och jag ville bara dela med mig av nyheten ^___^ allt är Roberts förtjänst, hade inte han sagt åt mig att kolla mina bloggkommentarer hade jag inte sett det förrän idag! Åh, jag är så glad! Helt konstigt vad glad man kan bli av ett par strumpbyxor, men jag har aldrig någonsin i hela mitt liv vunnit någonting och så gör jag det, och det är någonting jag behöver så mycket! Fast, jag hade väl aldrig deltagit i en tävling om något jag inte behöver... Äh, det hade jag säkert. Nu ska vi bara se om det finns någon bra tävling med snygga smycken jag kan ha på balen 31 maj. Några tips? Gärna nåt hängigt och glittrigt :P

Åh, jag är så glad idag, det enda jobbiga är att tidningen inte är intagen, och jag vill inte gå ut i morgonrock och hämta den, och jag orkar inte klä på mig heller. Mamma har samma problem, och den enda påklädda (pappa) är "för sjuk" för att gå ut och hämta den. Typiskt, om han är så sjuk blir det nog inga sushi imorgon heller :( Men jag ska i vilket fall som  helst baka bullar, så nåt gott får vi väl.

Måste säga tack till Nevnarien igen, tack tack tack för att du är typ den snällaste bloggaren på hela internet. Inte bara för att jag vann de där strumpbyxorna, utan också för att du svarar på kommentarer så snabbt och snällt! Jag menar, jag kommenterar bloggar lite här och där, men får aldrig några svar, men hos dig kan man räkna med att man får svar varje gång! Det är jätteroligt! :) Tack än en gång.


ÅH ÅH ÅH ÅH sen måste jag säga tack till världens bästa pojkvän som lärt mig lösa Rubiks Kub så bra! Klarade den helt själv TVÅ (en tvåa) gånger igår! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Förlåt för att jag ringde dig så många gånger igår (43, eller vad var det du sa?) för att säga det, men det var ju så coolt och du svarade inte första gången så jag var ju tvungen att fortsätta ringa.... Ih jag älskar dig, tack <3

image98

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

nästan varje gång iaf ;)

2008-05-08 @ 12:23:49
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0