Aj aj aj

, , , ,2008-11-30 | 16:56:44
Det där onda under min fot har inte gett sig men jag luktar fab så det gör ingenting. LOVE mitt nya duschtvålgrejs <3 Min älskling kommer dö imorgon när han får lukta på mig :D

Var hemma och körde brumbilen. KUL KUL KUL! Ska köra mer i veckan som kommer, nu ska det ta mig i baken bli av att köra ordentligt! Annars vet jag inte vad. Jag ska ha körkortet innan 2010 iallafall, sådetså, för då går min lapp ut. 2010-05-05. Så innan maj 2010. Klarar jag det tror du?

Sen var vi på teckenspråkstjottahejti och så träffade jag en gammal vän, Sandra, som kom och pratade lite. Det var skoj. Hon sa att jag får komma till Västerås när jag vill, det låter mysigt :) Sen berättade hon att min barndomsbästavän har förlovat sig, det var ju spännande att höra! Hoppas man får komma på bröllopet, om de nu gifter sig och det inte är som en annan barndomsvän jag har (som dessutom är yngre än mig) som förlovade sig, för det gör man ju inte för att man ska gifta sig.. Men det är inte vad det står på Wikipedia, men vad vet dem? Ne, ingenting. Det är ju bara det som är tanken.

Behöver gå ut med sopor nu, och sen ska jag nog göra mig lite fika eller någonting. Skulle vara mysigt med besök, men vem vill komma hit liksom? Skulle vara mysigt om Jarmo och Agneta kom hit med barnen, åh. Undrar när de gör det. Spännande.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0