Deppdag eller vad?

, , , ,2008-11-29 | 15:48:56
Hey hey hallo. idag har vart lite jobbig faktiskt. Älskling åkte ju tidigt till jobbet idag, och jag låg hemma och kollade SATC. Ungefär halv tolv kom mor och far, och vi åkte till farmor och farfar. Där fikade vi och bubblade, och det var väl trevligt. Dock ville jag hem till två, och när pappa sa att vi skulle hemåt (runt halv två) blev jag glad. MEN, mamma gick upp och rotade bland farmors hattar i 20min, och sen skulle pappa ut och kolla på någon grej i garaget. SÅ, inte förrän ca 14:05 var i ute. Då skulle mamma och pappa göra sitt extrajobb inne på stan i fem minuter. Det tog 10. Så vid halv tre var jag hemma och lite ledsen för jag trodde älskling skulle ha åkt till skogen utan att hinna säga hejdå, men som tur var så var det inte 14:47 han skulle åka, utan 15:47! :D Så jag fick vara med honom en liten stund iallafall.

Jag har haft en ångest över om jag skulle med eller inte i helgen, men det slutade med att jag stannar... Hoppas jag valde rätt bara, men det känns ju så jobbigt att han inte är här med mig nu, eller om vi ska säga att jag inte är hos honom. Det är så tyst och ensamt här. Funderar på om jag ska fråga om Malin och Dennis vill gå och handla med mig, vågar inte gå själv!! :O Vi får se. Det är så sjukt mörkt ute. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0