Time for school

, , , ,2008-11-27 | 11:52:41
Jag åkte buss imorse som vanligt. Min käre granne Linn åkte också med bussen. Hon är trevlig, det gillar vi. Hon läskiga 16-tanten var också på bussen. Undrar vad hon gör på 17 Det är mycket underligt, för hon åker alltid med bara 16. Anyhow, Bussen kom fram till stan (vilket var najs eftersom jag satt på ett hårt säte, USCH!) och jag byttte till 16. Tyvärr gjorde läskiga 16-tanten det också, så jag fick  dras med henne i stort sett hela vägen till skolan. Träffade Brandt på bussen, mycket trevligt och det fick mig på oläskiga tankar. Vi pratade bilar och praktik och annat. Massa John Bauerelever var också på bussen, och jag kände seriöst inte igen en enda av dem! Man borde väl göra det, lite iallafall, så här långt in på terminen? Vi har ju till och med börjat en ny termin, askonstigt jag vet.

HAHA, nu sitter vi och kollar på bilder på min käre vän Simon. Hihi. Det är ju spännande, ska skvallra för honom nu :P

Mja. Jag är trött. Och näsan kliar och halsen svider. Mat om en halvtimme. NAJS! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0