Krigskväll

, , , ,2008-10-24 | 23:48:30
Åh, älskling kom hem till mig idag också, det var underbart! Jag hade städat hela lägenheten, diskat all disk, handlat och börjat laga mat. Jag hade också tänt massa ljus och när han kom in i lägenheten hade jag precis släckt taklampan (han såg ju att det var ljust inne när han gick från bussen så han anade ingenting!) och så fick han världens mysigaste puss! Det är så roligt att göra såna där små mysighetshöjande saker, särskilt när han blir så glad som han blev! Det är det bästa med ett förhållande, när man lyckas göra sin partner glad <3 Åh jag älskar honom.

Vi åt mat sen, kanske inte världens roligaste, men jag var trött på nåt underligt vänster, och vi har inte så mycket häftigt i det minililla kylskåpet. Efter maten fick han ett glas oboy (haha, värsta duktig-pojke-belöningen) och så tittade vi på Full Metal Jacket. Den var väl inte så himla bra om man ser till handlingen då det var rätt långtråkigt och liksom ingenting att "se fram emot" (som sådär en tjej som killen ska komma hem till efter kriget eller nåt), men den var väl... bra ändå. Klassiker-bra liksom :P Sen ska vi se Constantine också någon gång snart, innan vi skickar tillbaka dem och får hem nya filmer.

Nu har han blivit så krigsinspirerad att han sitter och spelar ett krigsspel. Kommer inte på vad det hette, men nåt med Ghost tror jag... Haha, jag är sämst ;)

Jag är sugen på att lägga upp någon ball bild, men jag har ingen. Blir säkert någon One-girl-party-bild i helgen, för jag ska vara hemma... Älskling åker hem imorgon på egen hand och jag får stanna här. Ska iofs få träffa Ruth och Jan (min kusins mamma och styvpappa), och det kommer bli skoj! Har inte sett dem på jättelänge så det ser jag fram emot.

Gud  vad mycket jag skrev. Nu får det vara nog med utlämnande av mig själv. Kan jag inte hitta på nåt ballare att skriva om? Natti natti. Jag älskar Robert!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men grejen är ju att jag är "liten"



Jag är ju väldigt kort så det är få kläder som inte ger mig den looken..

Och sen är jag ju ganska stabbig så figurnära och kortkort är inte heller att tänka på eftersom jag har enorma komplex för mina tjocka lår.



Jag döljer hellre än visar.

2008-10-25 @ 21:26:08
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0