Mensvärk och presenter

, , , ,2008-10-23 | 21:42:37
Yahoo. Idag var  jag hos mor och far och hej det var mysigt. Vi fikade och pratade och så jobbade jag lite medan de var på stan och köpte lite kläder till pappsen. Önskade min pojke var lika taggad på att handla kläder som han är på att handla  prylar. Nåväl, allt gick väl som sig bör och jag fick till och med fina presenter av mina kära föräldrar! Först en fin kofta som min mamma stickat till mig (Robert sa att jag ser ut som en tant i den. Han har sagt mycket osnällt om hur jag ser ut idag....) och en ORGASMATRON (eller vad den nu hette, nåt med orgasm och tron..)! Ni vet en sån där huvudmassagegrej som ger rysningar  i hela kroppen, en sån som ser ut som en uppklippt ballongvisp med bulliga ändar. Precis en sån som jag och Robert tittat på och sagt att vi borde köpa  XD TACK!

Sen hjälpte jag i vilket fall min bror att skaffa utorrent och vilka sidor som är bra att tanka från. Det behövde han veta. Hjälpte honom att skaffa Kaspersky också, hoppas han kan installera det själv :P Annars får han v äl ringa supportern (mig! :D
 som i  min tur frågar Robert, hihi). Efter det åkte jag hem med mina presenter och skolkort, och kom h em till en halvmysig pojke. Vi gick på en promenad till Ica, någon försökte skicka virus till hans mobil och vi gick hem igen utan att ha handlat nåt. Lite knäppt var det.

På v ägen hem fick jag världens mensvärk och ont överallt där man kan ha ont! Sjukt jobbigt! Stackars Robert fick skippa att köpa en cola på OK bara för att ta mig hem <3 Det var snällt. Vi kom hem och busade lite för att jag skulle tänka på annat och det funkade faktiskt. Bra grej. Nu ska jag egentligen göra skolarbete, men det går inget bra... "Internet är min vän" brukar Strumpan säga, men fy vad fel han har. Så är det inte alls. Inte idag. Jag hatar internet.




wraaaah. Puss. Robert övar på att snacka om döda barn. Moahaha. Jag är elak.
Kramis

Kommentarer
Postat av: hej

tattarklass? :D

2008-11-03 @ 05:53:24
Postat av: Louise

nej, en vanlig mediaklass.

2008-11-03 @ 11:48:48
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0