Opepp

, , , ,2008-10-03 | 10:50:26
Nej du, jag är verkligen inte på blogghumör längre. Det är så himla jobbigt allting och jag vet inte vad jag ska skriva. Har egentligen massor att säga, men ingenting. Samtidigt. Det känns inte najs. Blir säkert massa blogg i helgen, när jag inte är hemma hos mor och äter bullar (Kanelbullens dag imorgon, yehooooo).

Jag och Malin är förresten typ klara nu. Vi ska bara formsy kläderna och så ska vi fota folk sen är projektet helt finished. Det bästa med allt är väl ändå att det är 10 veckor kvar tills vi ska vara klara. Jag som har varit helt rädd för att det inte skulle gå bra eller inte vara roligt, men det har vart skitskoj! Och de blir så fina :)


det här är min bakgrundsbild på datorn. Fin.

Kommentarer
Postat av: jannica

Tjena vad ska du göra i helgen?

2008-10-03 @ 18:52:46
URL: http://mysiigt.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0