Tick tack

, , , ,2008-10-25 | 21:27:19


Var nyss och lämnade min älskling vid bussen och vi stod och pussades jättejättelänge. Åh, jag älskar när det pirrar i magen, och jag älskar att det fortfarande gör det. Han är så underbar min pojke. Det bästa jag har. Hihi <3 Jag är sådär fånigt nykär just nu, helgalet.

Jag var hos mor och far idag och åt indisk mat med dem, farfar, faster och jan, bror och hans två underliga vänner. hade önskat att älskling följde med, men han hade ingen lust.. Lite tråkigt, men that's life. Efter det cyklade jag hem i enorm motvind, sökte jobb på Coop och OKQ8, hoppas det blir nåt någon gång! Kom hem till älskling som gjorde... godis? det sa han iallafall :P Knäppis <3 Mene.. Ja. Vi kollade lite på Krull Productions-filmer och pussades och busade och sen var han tvungen att gå. Men han kommer hem på måndag! :D Och då ska han få en jättepuss <3<3 Iiiih, längtar!

Så.. vad ska jag göra nu då? Ge mig tips! :D

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tycker folk ska få klä sig som de vill och är större/tjockare/feta människor bekväma och nöjda med sina kroppar - vilket är härligt om de är tycker jag att de ska klä sig i kortkort och figurnära utan att folk tycker dom ser äckliga ut.





Dock tror jag inte man kan "trolla" med sin längd.

JAg ser kort ut i allt för att jag är kort.



men tack för att du tycker jag klär i klänningen..



för nu förstår jag iten riktigt hur du tycker jag ska klä mig annars..



inte kortkort, inte figurnär och egentligen inte den klänningen heller...ja med kängorna då?



kram





antar att du är belönad med en perfekt kropp?

2008-10-25 @ 21:42:10
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh du menade så, nu är jag med dig igen i tankesättet.



Stilpoliserna är skitbra.



Men jag kan också tycka att en riktigt stor kvinna som klär sig i för små kläder men ändå tycker att hon är ursnygg utstrålar en vackerhet som kanske en smal person i rätt kläder aldrig uppnår.

2008-10-25 @ 22:51:28
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0