Engelska C

, , , ,2008-09-03 | 10:38:16
Yesh, vi har Engelska C, och det är tråkigt. Det hade ju kunnat vara kul, men det är det inte. Beror väl såklart på vad man gör av den. Läste nyss en text, "The Yellow Wallpaper" och jag kan säga att det var en BRA text. Herregud. Och Barrack Obama är ganska ball. Om han inte bara fishar efter votes. Men vi hoppas inte det.

Det regnade när jag skulle till skolan. Det söög. Var dränkt när jag kom fram, Malin också. Ganska sämst. Nu ska jag nog ta Strumpan i örat och skriva lite mer på uppgiften vi började på förra veckan.

Nu gick larmet på en dörr. LOL. Det händer ju hela tiden. Fast nu var det nog någon som skulle "leverera någonting" och inte bara fula ettor.

Nej, time to go. See you later, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0