Ingen vanlig dag

, , , ,2008-09-09 | 08:49:26
Fast egentligen är det en så fruktansvärt vanlig dag idag så det finns inte. Vakna, duscha, cykla till skolan, komma till skolan, dricka lite té, titta på människor, börja jobba.. Fast jag har inte börjat jobba än, väntar på Malin som ska komma hit. Vi jobbar ju tillsammans och hon har inte kommit än, men snart.

Annars har jag spelat Spore som en gnu hela helgen. Kommit JÄTTELÅNGT :D och börjat om typ tre gånger. Första faserna är ju de roligaste ^__^ Idag är det förresten Brandt's 18-årsdag. Och idag är det ett år sedan jag sa till Robert att jag inte ville vara tillsammans med honom. Tiden går så fort. Galet.

Nej, dags att göra nåt vettigt. Puss.

Kommentarer
Postat av: Strumpan!

Svar: Hehe, Jennys mormor som fyller 65 idag finns i kopparberg xD

2008-09-09 @ 10:56:00
URL: http://niclasstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0