Ny vecka

, , , ,2008-09-15 | 10:52:55
Nu är det alltså dags att dra igång en ny skolvecka. Hurra hurra. Eller något. Det är så underbart att ha sina kompisar där, och det faktum att man faktiskt lär sig en del skadar ju inte heller. Och mitt höstschema är ju underbart. 4 lektioner, sen är man ledig. Ja, förutom projektarbetet, som jag känner behöver dras igång lite bättre. Men det kommer gå bra. Har stickat lite på halsduken, dock inte lika mycket som Malin (gud jag känner mig sämst) och jag är jättesugen på att se hur kläderna ser ut på våra tjejer! :D I veckan får vi nog se det, kommer nog ta lite bilder för att dokumentera arbetet ^__^

Nej, nu ska jag äta dagens tredje frukost, packa ner ett äpple i väskan och pussa lite på Robert innan jag susar iväg till skolan. Idag kommer bli en bra dag, jag ska nämligen få veta hur jag ska göra för att få mitt himla G i matte B. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0