Skogsnytt

, , , ,2008-09-13 | 15:53:31
Här ute i skogen händer inte mycket. Fick typ igår reda på att min familj åkte till Riga över den här helgen, och jag är lite avis på dem såklart. Jag vill ju också ut och åka! Men det blir nog av för mig också, även om det inte är så långt bort. Jag är ju i Kopparberg nu, och det är ju en liten bit hemifrån. Fast det är ändå hemma på nåt sätt. Ett andra hem typ. Konstigt. Men bra ändå kanske.

Vi är lite rastlösa här. Vi vill inte gå ut trots att det är fint för det är ju KALLT och så kommer vi inte på nåt att göra inomhus. Jag vill fota lite. Men vad? Finns inte mycket häromkring som är skoj :P Om man inte ska fota mig såklart. Men orkar man det efter gårdagens skolfotografering? Nja. Jag är glad bara jag får vara med min underbara pojkvän ^__^

Nej godnatt på er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0