Elefunk

, , , ,2008-09-12 | 23:38:46
Robert har hittat ett nytt skojigt spel som han sitter och spelar på, medan jag sitter här bredvid och pular med mitt munsår, en äppelkaka och bloggen. Msn är på också, pratar med Jessica för första gången på en hel evighet! Vi ska träffas på torsdag, det kommer bli jätteroligt ^^ Det var ju så himla länge sen nu.

Skolfoto idag, ni kan läsa allt om det på vettigt. Jag blev iallafall skitsnygg på skoltidningens bild, så det är jag nöjd med. Vi var inlindade i plastfolie, skitsexigt. Sen gick jag typ hem efter en intressant lunchrast. Man fick en halv banan som efterrätt, jag tog två. De sa att jag fick det, så det gjorde jag med glädje ^__^ Alla andra tyckte de var för bruna, men det var ju bara skalet! Fattar inte folk som har något emot småbruna bananer...

Nej, måste fortsätta vara social med Jessica nu.  Puss!

Kommentarer
Postat av: Denise

Vill du vinna en New York inspererad header av mig? Kolla in på min blogg och anmäl dig direkt!

2008-09-13 @ 14:40:10
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0