Alla Hjärtans Dag...

, , , ,2009-02-14 | 09:34:57

Lol, idag är det Alla Hjärtans Dag, och Herr Sambo lämnade mig just. För att åka och jobba. Superskoj, eller vadå? Men naah, det gör ingenting. Jag ska nog ta en mysig liten promenad med en eller två hundar och en kamera om en stund. Måste bara tänka ut vilka jag ska ta.  Vädret är ju så himla fint idag! Ska bara kolla bloggar för fotoinspiration, har ingen alls känns det som.. Men det kanske kommer! Hoppas det.

Mmm, vad ska jag säga mer då? Det är ganska tryckt stämning här ute, och Herr Sambo vill bara hem till Örebro. Jag med faktiskt, vill hämta mitt tyg och stickor och grejer hos mor och far, och jag vill slippa åka 16 mil/dag för att komma till praktiken. Men det kommer nog. Nästa vecka antagligen. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0