Johan Palm

, , , ,2009-02-03 | 08:45:29
Haha, läste just att Johan Palm ska släppa en skiva. Såklart han ska, han är ju alla småtjejers favorit, det har vi ju sett. Men jag tycker ändå att det suger. Idol går väl ut på att den som vinner är den som får skivkontrakt och blir poppis? Vad är det för mening att ställa upp om alla andra också får skivkontrakt? Jag skulle bli skitlack och kräva att bara jag fick. Haha, det bor nog en liten diva i oss alla?

Nu ska jag gå över på något helt annat. Nämligen att nästa vecka kommer jag och älskling flytta ut till skogen för att ta hand om hundar och hus medan hans familj är i fjällen och åker skidor. Sen kommer vi att stanna där eftersom hans mamma ska opereras och sedan inte kommer att kunna röra sig på ett bra tag. Så det blir att pendla till Örebro för mig som gäller, och eftersom det inte går tåg som är framme i Örebro förrän efter 10 så måste jag fråga om jag får komma senare på morgonen/gå tidigare på eftermiddagen. Skoj. Hoppas de går med på det....


utanför kopparbergs station, september 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0