Love is my drug

, , , ,2009-02-28 | 22:25:44


Det här är min och Roberts favoritlåt just nu. Har hört den många många gånger på radion på morgonen när vi åkt till jobb/praktik de senaste veckorna. Jag blir så glad när jag hör den, och så himla kär. Jag älskar när en låt får mig att bli ännu mer kär i min älskling än jag redan är! Särskilt när det är en låt som fastnar i bådas huvuden, det är inte ofta det händer eftersom vi inte alls har likadan musiksmak egentligen :)

Idag har vi annars spenderat på lite olika håll. Han har jobbat och jag har varit hos mamma och pappa och farmor och farfar och i deras nya lägenhet och jag har blivit klippt också av mamma och sen kom älskling och hämtade mig och vi hämtade Malin och Dennis för att åka till Marieberg där vi var mellan halv 4 och 6 på kvällen. MYS! Sen åkte vi alla till Ica och jag och Robert handlade MASSOR med mat, sjukt galet mycket. Jag får inte igen frysfacket kan jag säga, haha. Men vi handlade inte bara till oss, utan mest till hans mor faktiskt. Nu har han åkt iväg till skogen igen för att jobba i natt, men imorgon kommer han visst hem så fort han kan. Jag kan bara säga att jag längtar galet mycket. Ville följa med, men ändå inte, för jag är så trött på att vara där nu, och jag har ju nyss kommit hem igen så varför skulle jag vilja åka dit IGEN? Nej tack. Men det är så hemskt att jag måste vara själv nu. Och Robert får vara själv. Jag vill vara med Robert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0