ma gal's

, , , ,2009-02-01 | 18:03:54


Mm. Robert sitter och spelar nåt dumt poker-tärnings-whateverspel på internet och det gör mig galen. Han har nämligen suttit där sen han gick upp, vid elvasnåret imorse... Suck. Nu när han har jobb forever typ (eller ja, tills killens barn verkligen är ute och pappaledigheten tagit slut) så tycker jag att han inte ska sitta och spela sånt där töntigt.

Nu ska jag nog gå och börja göra den där pasta-/kycklingsalladen som vi ska ha till middag. Smarrigt säger jag! Fast jag vill egentligen hellre ha med tonfisk i. Det är nam nam. Tack Bitte för att du fick mig att inse hur yummie det är! Nam nam namnamnamnamnamnam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0