Sunkig morgon

, , , ,2009-02-21 | 14:33:17
Idag är inte min dag, och det känns verkligen. Låg i sängen i pyjamas hela morgonen, och runt 12-12:30 kände jag att det var väl dags att i alla fall klä på sig. Dessutom gjorde sig magen väl hörd genom att låta som en helt vanlig personbil som kör på en gropig åker. *bruuuuuum brumbrum bruum* typ.

Men tror ni jag kommit någonstans? Det enda jag har varit uppe sen Robert åkte är när jag gick till hallen och hämtade Roberts DS.. Jag har sedan suttit här på rummet och beklagat mig över skällande hundar, brummande magar (nej, jag gjorde ingenting åt att den brummade, jag kör på metoden att den får låta tills den ger sig.) och ensamma förmiddagar när Robert jobbar och jag bara sitter hemma. Så nu bjuder jag på ett par bilder till från förra förmiddagen jag var ensam. Då jag faktiskt gjorde någonting annat än att sitta och gömma mig på rummet..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Täntke säga att du kunde ju höra av dig om du hade tråkigt, men kom ju på att jag hade ju praktik på lovet, så hade ju inte kunnat vara social ändå :P

2009-02-24 @ 19:36:24
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0