Tvättelitvätt

, , , ,2009-02-03 | 19:04:46
Kom hem från praktiken för en halvtimme sen ca, och har redan hunnit vara iväg till tvättstugan med allting som ska tvättas. Det som är typiskt är ju att det är massor med disk som måste tas hand om, men det kan jag inte eftersom alla handdukar är i tvätten! Suck.

Idag var det inne tre tjejer som skulle göra ett scrapbookingalbum och ge bort till sin vän (det skulle vara klart imorgon, lol och lycka till). De höll på och tjafsade i en evighet och hela tiden "tycker du jag ska ha det här? kan jag ha det här? så du säger att jag ska ta det här?".. Jag och Sara blev galna. Dessutom kom det in en tjej som skulle börja pärla tvspelsmotiv (ask me anything säger jag) och jag tipsade om plastmuggar, gjorde en snygg räddning och fick henne att köpa vårt "speciella" strykpapper istället för bakplåtspapper, och lite ditt och datt. Mycket trevlig tjej. Mycket bättre än de där tre som var jobbiga, haha.


nej nu tycker jag snutte ska komma hem till mig och planera mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0