aj aj aj

, , , ,2009-01-08 | 21:32:04
Det är verkligen ett "stå upp hela dagen"-jobb jag hamnat på. Förutom när vi städar i hyllor långt ner, då måste man sitta på huk och det är sjukt mycket mer ansträngande!

Idag fick jag plocka undan lite julpynt från skyltfönstrena, prismärka reavaror, städa lite med S, plocka om i hyllor, plocka ner julgrejer, plocka lite allmänt och sen den sista timmen eller så stod jag vid kassan och gjorde iordning påsar med kedjor i. Det var nog det bästa, det var rogivande och jag visste vad jag skulle göra och jag kände mig inte särskilt i vägen. Fast det förstås, när det kom kunder trodde de att jag kunde hjälpa dem, men jag kunde inte >.<'

Åh åh åh åh!!!! Idag visade jag två kunder tillrätta! Först en som skulle ha gjutgrejer för bebisfötter/-händer, och sen en som skulle göra egen tvål. Jag var asduktig och pratade mitt bästa, fast det var inte bra nog. S fick hjälpa mig lite, men hon tog över sådär bra :) Och jag tittade snällt på och försökte snappa upp lite det ena och det andra. Det är himla intressant! När vi städade klädfärgningshyllan så berättade hon massor om hur man färgar kläder. Asbra om någon frågar mig om det ju. Och sen var jag med F ner och hämtade en pall med nya varor, det var coolt, haha. Fy vad praktikant jag låter, men hey det är min första vecka så jag får vara lite sån. Mihihihi.

Det var ett par inne från JB också, coooooooooool. Hoppas lite att de kände igen mig, för de kanske tyckte att jag var ball som var där och höll på :) och sen kom det in en tjej som jag sett på ett konvent en gång och hon känner också en kompis till mig. Men jag känner inte henne så jag sa inte hej, mihi. Hon hade en fin klänning.

Nej, nu måste jag ge Robert en puss.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0