Dålig dålig

, , , ,2009-01-13 | 18:47:27


Nu har jag varit så dålig på att uppdatera här, så nu kommer en lägesrapport tillsammans med en gammal goding. Mitt gamla rum.. Åh, det var lite mysigt ändå. Och så fint när det äntligen blev klart ;)

Men hur är det med lilla Louise? Jo, det ska jag tala om för dig. Det är bara fint. Lite kämpigt på praktiken, men det är ändå kul. Särskilt när man upptäcker vad man kan! Som idag, först kom en kund och frågade efter Pergament, och jag visste inte vart det fanns men sen berättade chefsM lite om det för kunden, och jag lyssnade nogrannt. Senare under eftermiddagen kom en annan kund fram till mig och sa "är det här samma som pergament?" och då kunde ju jag svara på alla hennes frågor om det! Gud vad bra jag kände mig då! Älskar det, hihi.

Annars har jag inte gjort mycket. Det blir ju ingen tid över på dagarna! I helgen var vi i Kopparberg som vanligt, det var mysipys. Sen har vi börjat titta på Weeds också, och jag måste ju erkänna att det var bra, hihi.

Imorgon ska jag inte missa bussen, vill ju så gärna träffa lilla Malin! Min pussgurka. Hopp på Robert nu ska jag och så får vi se när jag skriver nästa gång. Puss på er/dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0