Found it!

, , , ,2009-01-17 | 17:07:36
yes!  Jag hittade min älskling till sist. Nu ska jag hoppa iväg till sängen och antingen ( som bilder visar) plugga Panduro-saker så jag blir grym och till slut får jobb på Idé & Hobby, eller så dricker jag hundra koppar té, tittar på Satc och deppar över hur sorglig min dag har varit (förutom när jag vaknade och älskling gav mig en puss fast jag luktar skunk på morgonen)...

Vi får se vad det blir. Kanske löser ett par fler kuber (kom på att jag glömt hur man löser en rubiks kub så jag satte mig med en ett tag och efter flera misslyckade försök kom jag ihåg hur man gjorde och blev överlycklig. Ibland är det lätt att roa sig själv när man är tjej) och tar en pissepaus (har inte kissat sen imorse någon gång. tror jag) från datorn... Suttit här nästan hela dagen.


Förresten hatar jag att vara tyst. Har varit tyst jättemycket idag. Har ingen ork att sjunga med i låtar även om de är bra. Vad är felet på mig? Jag vet inte heller. Behöver nog lite sällskap. Men jag har ju ingen som kan provida lite. DUMT. Hela dagen är dum.

Nej, vettigare saker ska göras nu. Koka lite soppa kanske. Köpte Ängamat häromdagen, det är ju så himla gott med soppa! Vi äter aldrig det, så jag tyckte det var dags nu. Är så sjukt sugen på det också, så det får det bli idag. Robert är ju inte hemma och kan klaga på min matlagning (eller uppvärmning av pulversoppa) så det är bara att tuta och köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0