Husdjur

, , , ,2009-02-01 | 00:10:08
Jag är så himla sugen på husdjur. Har ju haft katt hemma hos mor och far sen jag var 11 ungefär, och man vänjer sig ju vid att alltid ha någon att prata med, gosa med och pussa lite extra på (nej, Robert räknas inte för han är inte liten, hårig och säger "mjau" för det är det enda som duger (eller ja, klart han duger för jag älskar honom och jag vill alltid pussa på honom och prata med honom och gosa, men nu är jag kattsugen)). Min vän på Idé och Hobby har två katter, och hon bor med sin pojkvän i en etta... Fast den är väl större än den här, så det är liksom inte så himla trångt.. Men åh. Jag vill också ha katt.

Nu sitter Robert och kollar igenom kattbilder som han ska skicka till mig som jag kan lägga in i det här inlägget, och det är så somriga bilder på Pixel, så jag blir sugen på både katt och sommar. Gah.


mm sommar och katt <3


Kommentarer
Postat av: Olof (Brysh...)

katt + liten 1:a = djurplågeri! (y) :)

2009-02-01 @ 13:08:04
URL: http://el-cidoo.blogspot.com/
Postat av: malin

Alltså jag är cp-pepp på hund.

2009-02-01 @ 20:12:33
Postat av: Louise

haha, jag spelar nintendogs igår och blev supersugen på en chihuahua...

2009-02-01 @ 20:29:17
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0