Long lost dreams...

, , , ,2009-01-27 | 18:57:39


Aaw. Det var inte länge sen det där ju. bara ett och ett halv år. Herregud vad tiden går snabbt. Jag hade hela skor, kort mörkblont hår och Linn var nästan svart i huvudet och allting verkade vara frid och fröjd. Det var det också i och för sig. Början på 2an var nog den bästa tiden i hela mitt liv. Bara så ni vet.

Nu sitter jag ensam i lägenheten och väntar på älskling som ska  komma hem om ca 35min. Direkt när jag kom hem från praktiken var jag tvungen att gå iväg med tvätten också, så den står i tvättstugan och knallar och går. Runt i ring hoppas jag, annars är det säkert inte kvar när vi kommer tillbaka. Funderar på att hoppa in i duschen nu, luktar snusk om fötterna efter att ha stått i butiken en hel dag i tjocka stövlar och strumpbyxor, hihi. Vill ju vara lite fräsch inför Robertälsklingspussigurkan.

Kissnödig är jag också. Det blir nog badrummet nu! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0