Ring ring

, , , ,2009-01-22 | 09:06:42
Imorse när jag just skulle gå upp (runt åtta sådär, jag var tidig) så ringde det på Roberts telefon. Han hade dock bytt signal så nyvakna jag fattade inte att det ringde. Men jag gav telefonen till honom och han kollade vem som ringt, och det var hans chef. Så, från att sova stenhårt och tro att man ska vara hemma till att sätta sig på bussen och åka till jobbet tog det inte ens en timme, och nu är jag ensam hemma sist.. Konstigt, haha.

Men, snart är det min tur att åka hemifrån, så det är förmodligen bäst jag koncentrerar mig på mig nu, och lägger undan dator och gör mig snygg. Heldag på Idé & Hobby idag, och inget jobb i kväll! Så senare blire Lost, de nya avsnitten. UNDERBAAART!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0