Shopping!

, , , ,2009-01-03 | 18:26:10
Nu ska ni få höra någonting häpnadsväckande! Jag köpte ett linne idag på REA:n!!! :D Oj oj oj oj vad underbart det var att gå in och bara ta tag i ett plagg och köpa det <3 Det har jag inte gjort på hur länge som helst, men nu kände jag att det var dags. Visserligen hade jag nog inte råd att köpa det, men jag har en jättebra lista på anledningar till varför jag skulle köpa det.



1. Jag behöver verkligen ett sånt här linne. Låter superklyschigt, men det är sant. Har inget långt linne alls, och när vintern kryper sig neråt liksom mina byxor gör på rumpan när jag sätter mig ner, så behövs något för att dölja glipan! Dessutom är det snyggt.
2. Jag måste ju följa med i modetrenden. Det är en liten spetskant på linnet, och även om spets kanske är på väg ut så är det väldigt sött och jag måste ju äga något plagg med spets så jag inte verkar helt lost.
3. Jag har inte handlat kläder sen maj 2008. Den viktigaste anledningen. Vilken tjej har inte köpt kläder den senaste veckan!? Jo, jag, och jag kände att nu kunde jag väl få unna mig någonting när jag varit så snäll och snål så fruktansvärt länge!
4. Den kostade ju bara 49kr. Från att ha kostat 129 till att kosta 49 är det en stor skillnad i pris. Hade inte ens tittat åt linnet med det ursprungliga priset, men nu tittade jag på den och tänkte att "what the heck, klart jag ska ha den!". För det priset var linnet ritkigt snyggt. Dessutom hade jag råd. Mer råd än om det kostat 129kr.
5. Robert kommer tycka jag är snygg i det. Det är så pass långt att jag kan ha det som klänning i sommar eller redan nu om jag känner för att gå runt och frysa som alla fjortisar på stan, och Robert älskar mig i kortkort, och jag älskar när Robert älskar mig... Perfekt!

Så, är inte det anledningar nog till att köpa det här linnet? Jo, jag tycker det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0