Söndag

, , , ,2009-01-25 | 18:50:37
Humör: Trött och sjuklig, lite hängig och även trött i hela kroppen. skoj.
Gjort: Spytt mellan klockan 06:00 och 08:00, det var obehagligt. När älskling kom hem var han mysigaste man kan vara mot en sjuk flickvän. Vi sov till 13:00 någon gång, gick upp och satt på tåget klockan 15:06. Vi kom hem och beställde OnlinePizza och den kommer snart hit. Underbart.
Planer: Käka asmycket pizza och sova så jag mår bättre imorgon.
Ser på: a Guy thing eller vad den heter som går på Femman just nu.
Lyssnar på: Tror att det är Sonata Arctica eller nåt tror jag det är.
Bok: Läser ingenting särskilt just nu.
Dryck: Cola blir det nu.
Mat: Pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! (den kom precis nu)
Bästa: Att jag ska äta mumsig pizza.
Sämsta: Att jag spydde imorse.
Väder: I skogen var det massa massa mysig snö, men här är det bara slask. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0