Tvätt, trött och pömsig

, , , ,2009-01-14 | 19:17:33
Idag när jag satt på bussen hem från praktiken kom jag på att vi hade tvättid idag, mellan 18-21. Då  var klockan 18:20 ungefär. Eftersom jag hade träffat älskling inne på butiken så visste jag att han varit på staden under dagen, och hoppades innerligt att han var hemma och hade börjat tvätta, men jag var inte alls säker... När jag kom in i trappuppgången hörde jag hur det bankade och smällde högre upp och hissen var fast där och jag kunde inte få den att åka ner till mig. Till slut kom den, och där inne stod Robert med alla tvättkassarna! Det var en lättnad, att vi inte kom iväg supersent (jag hatar att vara sen med tvätten).

Vad har det mer hänt för spännande? Jo, jag måste berätta att jag fick hjälpa till att plocka upp nya varor idag, jättespännande! Det finns så mycket fint, man blir så inspirerad att göra så himla mycket! Sen pratade jag med en kund om Quick Knit, och jag är nästan lite sugen på att sticka lite jag också. Måste bara rota fram lite stickor och garn.

Puuuuuuuuuuuh jag har ont i fötterna. Orkar jag göra mat idag? Nej, Robert har inte diskat. Suck. Får väl ta tag i det. Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0