Slipdamm och tapetfloss

, , , ,2009-06-18 | 18:06:25
Sitter i den alldeles för tomma lägenheten alldeles för ensam och tänker alldeles för mycket. Slipdammet börjar lägga sig och tapetflosset är nästan helt borta. I stort sett bara det som bror min lyckats limma fast i golvet kvar att ta bort och det löser jag med lite vatten. De nya tapeterna är fina. Bror min är duktig på att tapetsera, och jag hoppas verkligen att öbo godkänner det här nu... Annars vet jag inte vad.

Herr Sambo är på jobbet, men ringer hela tiden. Handlar det inte om lägenheten handlar det om vad han ska köpa för sprit till imorgon eller något annat som jag egentligen tycker är ganska oviktigt. Imorgon ska förresten bror och papps komma hit och fortsätta tapetseringen... Pust. Jag ska dessutom till farmor och farfar för att städa, så det blir väl lite som en välbehövd fika i arbetet. Antar jag. Det måste bli så. Gäsp. Man blir fasligt torr i huden av slipdamm.

Puss på er.

ps. min sommar har varit helt ok, så ni behöver inte fråga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0