Friläggning... pust.

, , , ,2009-03-22 | 22:51:44


På fotografisk bild just nu har vi lärt oss frilägga med lagermask... Vi gjorde det i måndags, och nu i helgen har jag suttit och försökt komma ihåg vad det var han sa. Nåt om svart och vitt och markeringar och hit och dit. Med lite gnäll på Robert och jobbiga försök att göra rätt gick det tillslut och resultatet blev helt okej bra. Bara jag har mörk bakgrund bakom håret så duger det :P Blont hår och friläggning är inte bra vänner har jag märkt.

Nu sitter Robert och vill ha min uppmärksamhet genom att pussa mig i ansiktet medan jag skriver, så jag får nog ta och sluta skriva... PUSSBOMBNING PÅ GÅNG! :D Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0