Måndag morgon

, , , ,2009-03-09 | 08:34:29
OMG. Jag är uppe. Jag har varit uppe en halvtimme. Och till råga på allt sov jag värdelöst inatt. Borde alltså vara död nu, vilket jag skulle vilja påstå att jag är, men om man såg mig skulle man nog inte tycka att jag var det. Har stått och stekt äggmackor till frukost (sådär som mamma alltid gjorde; steka mackorna med ett hål i mitten där man häller i ägget och så steker man dem tillsammans. onyttigt och mättande till tusen), springer runt mycket oanständig och letar efter något anständigt att ha på sig och undrar om jag ska koka potatis eller ta med mig pizza till praktiken idag. Det blir nog pizza. Väl på stan sen tänker jag köpa en kaffe innan  vi går till ICA, jag behöver koffein och det är alltid alldeles för varmt om man köper efter ICA och då hinner man inte dricka upp det på en gång. Nu ska jag äta frukost. TE! Jag måste göra te! Hejdå!


såhär söt tror jag min pälskling är just nu där ute i skogen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0