Now shall we see

, , , ,2009-03-22 | 11:49:45
om jag minns hur man gjorde när man uppdaterade här... Det har hänt så mycket nu så jag tror liksom att jag inte riktigt hänger med. Jag har varit i skolan massor, varit med älskling massor, varit i Stockholm i torsdags när jag också fyllde nitton år,, haft fullt upp hela fredagen med att fixa iordning lägenhet inför kvällens partaj som blev awesome! Bilder på bilddagboken då jag inte har någon av  bilderna på den här skruttendatorn. Igår var jag också med Emelie i Olofs lägenhet hela eftermiddagen och hade tjejmys och tittade på Skönheten och Odjuret. Den nya sången de lagt till är värdelös. TAKE IT AWAY SISTAH PLEASE! Usch. Sen har det ju såklart droppat in folk lite nu och då som hämtat sin dricka som de glömde. KUL HELG!

Jag har iallafall haft en awesome vecka och ni förstår nog inte hur galet bra det var. Så idag, söndag, tänker jag bara ägna åt mig själv och, när han kommer hem, min underbara pojke som tar hand om mig så galet bra. Jag är så sjukt lyckligt lottad så det finns inte.

Nu ska jag  försöka äta frukost och kanske städa innan älskling kommer hem, så han slipper. Han har faktiskt jobbat hela helgen så han förtjänar att få ta det aslugnt idag.


inside story.

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Shulul! Tänkte bara säga att jag har tyget nu. Eller, jag har lycran och hologram tyget, hämtar lacken imorgon så är allt fixat! =)

2009-03-22 @ 15:38:23
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Therese Strömberg

Jamenvisst det kan jag nog! :D

2009-03-22 @ 20:59:35
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0