OUTFIT!

, , , ,2009-03-25 | 16:57:38


Hej hej bloggosfären som det så fint heter tror jag.
Det här är jag idag. Visst är det fint?
Näjustde. Jag kommer inte få nåt jobb för jag har raggsockar på mig, och de är rosa. Ja, jag hade dem i skolan.
Rosa kan man inte ha.
Usch.

Idag har jag som sagt vart i skolan. Det var mysigt faktiskt.
Sålde balbiljetter och satt och surrade med Robin i parallellklassen, OMG, han är inte nådig. Men rolig :)
Sen såååå....
Mat.
Och mediekommunikation B. Ojojoj så strikt.
Sen åkte jag pussen hem och tog tråkiga bilder på mig och tittade på Mitchell Davies igen.
Ni ska få se hur han påverkar mig.
Pinsamt.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0