Bakdag

, , , ,2009-05-23 | 20:12:23
Vaknade galet sent idag, klockan 13:22 för att vara exakt (jag kollade på klockan direkt när jag vaknade och jag har en konstig förmåga att lägga sådant onödigt på minnet). Sedan åkte Robertälskling hemifrån tjugo över tre för att ta sig till skogen, och jag har saknat honom ända sedan jag såg honom försvinna ner i hissen.

Annars idag har jag inte gjort mycket. Duschat, bakat scones och gjort minipizzor till middag, haha. Gott är det. Jag är lat när jag är ensam hemma. Dock har jag ju en bit pizza kvar i kylen sen i förrgår, men är den fortfarande god? Det får vi nog se någon gång senare. Usch vad äcklig jag låter.

Nu kollar jag gamla filmer på tv och längtar till imorgon när jag ska se Desperate Housewivesreprisen och när älskling kommer hem. Mina tankar går också till Malin. Jag önskar jag kunde göra mer.


Kommentarer
Postat av: pubes

haha, min kompis Emilie har en såndär tår intatuerad precis sådär på fingret! Fast den är större och svart! :)

2009-06-12 @ 02:26:01
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0