Hästbak

, , , ,2008-12-13 | 16:25:17
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår kväll, men det hände massor. Vi kollade på the Dark Knight och sen somnade vi typ. Och idag så vaknade vi och åkte direkt. Jag hamnade hos Linn och vi fick lite frukost och sen gick vi ut till stallet! Jag fick rida! Det var asmysigt, men kallt och jag hade massor med snö i skorna eftersom hästen inte ville stå stilla när jag skulle hoppa upp, utan gick iväg rakt ner i den djupa snön. MEN, upp kom jag tillslut och så pulsade vi iväg genom snön, och det var så idylliskt så jag dog nästan. Fint, tyst och mysigt, jag, hästen och Linn. Det ska göras om! Efter det gick vi in och tittade på Bröderna Grimm, fick lite mat och Linns mammas hembakta julbröd (GOTT!) Sen var klockan kvart i tre och jag fick åka ner och bli hämtad av Robert.


Ninni! (Linn lät mig låna bilden :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0