- ordorgasm

, , , ,2007-03-22 | 20:14:58

din hand vilar försiktigt på
min axel och jag vet inte vet
inte om jag ska våga be dig
flytta den

(nedåt nedåt!)

och jag vet jag vet jag är
bara ännu en
kåt tonåring med konstig
frisyr
men jag kan inte
kan inte hjälpa det

jag väntarlängtarochhoppas att
du ska våga att du ska
våga flytta din hand men
stressa inte nej det behövs
inte men jag vill att du en
dag ska lägga din hand på min
midja och föra mig härifrån
(långtlångtlångtlångtjättelångt
bort)
i en virvlande dans med
trummor och gitarrer i en enda
röra

(ungefärsommcdduvetochförlåtjagskojar)

men vi ska dansa runtrunt
som en virvlande storm
som en galen orkester
som femton poliser i gathörn
eller bara som den där jävla
HURRICANE!

och fanfanfan
det här blev bara
en röra av ord och
inte bra alls men
jag hoppas att budskapet
gått fram för jag vet inte
om jag vågar säga det högt
än men jag hoppas vi överlever
längre än 10 månader och 3
dagar
för du är så mycket
bättre.

snälla flytta din hand snart

                                         (men inte alltför snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0