Webdesign

, , , ,2008-08-06 | 03:42:03
Jag avskyr kodning. Jag avskyr pixlar. Jag avskyr bilder som aldrig blir som man vill och koder som ÄR rätt när man skriver dem men vägrar synas som de ska när man väl ska kolla hur det ser ut.  Jag HATAR Webdesign. I ettan, när vi läste kursen, ska jag säga att jag KÄMPADE SOM ETT DJUR för att få  ett fjuttigt G, medans alla andra gled på räkmackor och drog åt sig MVG och jag vet inte allt. Men jag ska inte klaga, hade jag också glidit på räkmacka hade jag väl aldrig träffat Jessica och det var ju bra. Min blogg ser visserligen ut som skit men jag har en kompis.

Robert vill kanske hjälpa mig, han gjorde ju värsta sakerna för sitt MVG, tyckte att Webdesign var "sitta av dagen"-tid och hans blogg ser ju inte ut som kattskit. Jag förstår bara inte varför han bara klagar på mina designer men inte hjälper mig :P Lite elakt. Det får bli dagens (onsdagens) uppgift. Jag kan gå på hundpromenad så kan han fixa min blogg. Det låter väl som en bra deal? :D

Lyssnar på  Vaken inatt, ifall han är med :P Men det låter inte som det, de pratar inte om nåt särskilt än. Det kommer nog när jag somnat, vilket lär bli snart. Jag är så hiiiimla trött. Ska designa det här inlägget lite bara. :P Feta till det lite här och där och sånt skit.

3:33 är klockan nu! Häftigt. Inte. Åååååh jag är trött. Jag är kissnödig också. Det är underligt att jag blir det så himla snabbt på nätterna. Jag varken äter eller dricker särskilt  mycket, men likförbannat blir jag kissnödig. SJUKT! Jag kissade ju klockan 1. Och innan det klockan 22:15. Det är ju jätteofta. Konstigt.

Ja, jag är trött. Jag har markerat Thailands flagga åt er. Tror det var den iallafall. Från en gång när jag skulle hjälpa älskling med en  sak. Asmysko. Jag hjälpte honom inte ens kan jag ju upplysa er om.


Förresten så är jag en av de som inte gillar päls, men trots hennes brutala pälsbilder kan jag inte sluta läsa Blondinbellas blogg. Den suger för övrigt,  men hey vad jobbigt beroendeframkallande den är. Likaså Ksisies. USCH. Jag gillar inte någon av dem, men det är ganska roligt för varje gång man är inne och läser så får man sig ett gott skratt. Nej, läs nåt vettigt istället, typ Nevnariens, eller Marias bloggar. De är iallafall som vanligt folk, och tror sig inte vara bättre än någon annan. Sånt gillar vi!

Nej hörni, nu ska jag fortsätta längta efter älskling och drömma om Brolle Jr och de norrländska skogarna!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mikadzuki

Varför gör man så?

Jag är likadan.

Precis som när man åker förbi en bilolycka och bara måste vända på huvudet.

Knepig är man.

Eller är det bara jag? :P

2008-08-06 @ 15:38:07
URL: http://mikadzuki.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha nej, tror man att man är bättre än någon annan, har man tagit sig vatten över huvudet och "kändisskapet" har gått för långt... :P

2008-08-06 @ 15:52:38
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0