Arbetsintervju

, , , ,2008-12-02 | 14:04:10
Oj. Idag på lunchen ringde det i min sko. Jag plockade upp telefonen och trodde det var Robert, så jag svarade med "hallo". Det var inte Robert. Det var en tjej som ringde och sökte mig, förstås, och jag kände mig dum som inte svarade med mitt namn. igen. Måste lära mig det! I alla fall, hon ringde från VM Media som jag sökt jobb hos, och sa att jag är välkommen på företagspresentation och intervju imorgon klockan 14:30. Hoppas det blir bra! Hon lät trevlig i alla fall, och ett jobb skulle verkligen behövas. Jag behöver också tänka på vad jag ska säga, så jag inte gör bort mig :P

Kramkram, jag måste fortsätta lyssna på Nikolas nu. Ville bara berätta det.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo absolut, ge mig msn bara så skickar jag :) Fin ny design förresten =)

2008-12-05 @ 14:36:57
URL: http://theresestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0