- steam engine in action.gif

, , , ,2008-02-27 | 09:25:20
Okej det här suger. Typ. Eller okej, det är lite skoj, men herregud, VEM vill veta hur en ångmaskin fungerar om man inte är intresserad av just ångmaskiner? Det är helt absurt. Tycker i alla fall jag. Jag menar, skulle DU om du var tolv år gammal och gick i sjätteklass vilja veta vem som uppfann ångmaskinen och hur den fungerar, med hjälp av ett dubbelsidigt informationsblad med "spännande och intressant grafik"? Och vet DU hur svårt det faktiskt är att utforma ett dubbelsidigt informationsblad med "spännande och intressant grafik" för tolvåringar som typ vägrar lära sig saker eftersom att det är så TRÅKIGT att lära sig om ångmaskiner. Usch. Vill man veta om ångmaskiner frågar man sin pappa, för han har förmodligen en i förrådet.

Nej, nog pratat om ångmaskiner, det blev alldeles för tråkigt. Ungefär lika tråkigt som Plus igår. Fast nej, jag ska inte säga att det var tråkigt, för jag tittade inte. Jag orkade inte titta. Jag smygtittade i typ en halv sekund och insåg att "nej, jag kommer aldrig orka sitta och titta på det här", fast jag faktiskt tyckte att ämnet var riktigt intressant. Synd faktiskt, men hade de intervjuat personer som man faktiskt orkar lyssna på hade det nog varit roligare. Ville bara få ur mig det.

I eftermiddag blir det jobb. Ska bli skönt på ett sätt, för jag vill gärna gå ut och röra på mig. Känns som att jag bara suttit inne hur länge som helst. Fast det har jag inte. Men det känns ändå så. Anyways, det blir najs, och det är inte så mycket jobb den här gången, det är bara tidning och ingen reklam. Örebroar'n är rätt mysig, men de skriver om rätt tråkiga saker och de skriver på ett så ointressant sätt. Men men, man får lite pengar iallafall, och det är riktigt najs. Det behövs. Jag behöver pengar så jag kan flytta. Och på tal om det måste jag säga att igår var jag inne på BUP's hemsida och kollade (anledningarna hoppar vi över) och det var rätt spännande. Tänk att det finns tjejer som har sex med sina farsor och vill bli deras fruar! Äckligt måste jag säga. Men anyways som sagt så var jag inne där och så kom jag in på Elektra's hemsida, och där fanns en lista på alla de rättigheter man får när man blir 18. Säger bara det. Någonting för mina föräldrar att läsa? Hoppas de gör det. Hoppas de förstår att det är så att jag faktiskt får göra mer saker. Hoppas de förstår att jag FÅR och jag SKA. GAH!

Nej, tillbaka till skolan. Puss

Kommentarer
Postat av: DAVIDS BÄSTASTE VÄN EVER.

VAD exakt har David och den där tjejen Malin gjort dig? Tråkigt för din del att tittarsiffrorna sjunkit på två sekunder om man såg ditt tryne i rutan. USCH på dina idiotiska inlägg. Släpp David, det är dags att gå vidare nu, du skapar dig fiender som du inte ens vet vilka dom är. Tur för oss, annars hade vi blivit nämnda i din superbra blogg!

2008-02-27 @ 17:53:54
Postat av: Annie

Jo, såklart att det underlättar med en systemkamera och det ska jag också köpa. Eller jag har rättare sagt redan en, men den är analog. Jag vill ha en ditigal. Min pojkvän har nyss köpt en Olympus E-510 som är grymt bra. Och där kan man också se på displayen - om man vill det. Men att titta i "sökaren" eller vad den heter är såklart det man ska göra med en systemkamera. En riktig kamera.

2008-03-02 @ 12:49:12
URL: http://aaaannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0