- vettigt

, , , ,2008-02-10 | 19:05:46
egentligen vill jag skriva jättemycket här idag men jag vet inte vad jag ska skriva och dessutom är jag inte på min egen dator utan på jessicas för jag är hemma hos henne och ska färga hår. det är lite surt. jag kan iallafall nämna att jag och älskling firar 5 månader tillsammans idag, och snart är det 6 månader som tydligen ska bli lite speciellt och det ser jag fram emot eftersom jag aldrig har firat 6 månader med någon förut.

nu blev jessica klar i badrummet så jag ska väl ge mig av snart och klägga i lite färg i hennes hår.

löv.

image56
det här är jessica förresten. nu ska hon bli ännu snyggare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0