hjälp vilken dag!

, , , ,2008-06-16 | 17:17:05

Dagens outfit ^^ Haha, jag gillar nästan att visa vad jag har på mig på dagarna, även om det är typ samma varje dag. Men jag tycker jag är ganska fin, även om inte ni tycker det. Eller du, det är ju bara en som läser numera.

Idag var jag iallafall sen. Skulle möta bror på stan typ halv elva var det tänkt, så jag ställde klockan på nio. Jag var uppe ur sängen klockan 10:02. Skillat. Så jag halvstressade lite (hatar att stressa så jag tar det lite lugnt.) och var på stan 10:52. Då cyklade jag och bror till farmor och farfar, fick fika och satt och pratade med dem till halv två någon gång. DÅ skulle bror upp på stan och möta sina tjejkompisar. Vi åkte till stan, men tjejerna var sena och kom inte förrän efter halv tre. Lol på dem. Så han lämnade mig ensam och jag råkade springa på några jag kände som skulle gå och fika, så jag hängde på dem. Det var mysigt :) Sen efter det skulle de till banken och jag tänkte gå hem men det blev en stunds fönstershopping för mig. Tänkte jag kanske hittade nåt på rean, men nej. Typiskt mig, jag hittar aldrig nåt på rean, det jag vill ha är antingen slut eller så hänger det på "nyinkommet". Så jag cyklade hem istället. Borde kanske äta mat, men efter all fika idag så är jag inte så sugen. Blir väl senare. Kanske ska städa innan älskling kommer hem? Neeeeej. Orka.

Ostbågarna är goda nu förresten, de har legat framme hela natten. <3 Sådär lagom sega. Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0