tjejkvällen

, , , ,2008-06-15 | 00:13:19


Jag sa ju att jag skulle ha tjejkväll ikväll. Den håller fortfarande på. Gissa vem som heter Malin och inte skulle sjunga SIngstar alls men som har barrikerat den ena micken hela kvällen i stort sett? :P Lite skoj det där. "man kan väl ändra sig" som det heter. Fy vad osocial jag är iosf som sitter här, men de sjunger på så bra här i bakgrunden. Mina små skruttar.



Vi var och handlade innan vi gick hit. Det tog ett tag men tillsist bestämde de att det blev potatissallad med något marinerat hamburgekött och rostad lök. Malins potatissallad är förresten VÄRLDENS GODASTE! :) som allt annat.



Sen hade hon också med sig en asgod rabarberpaj och så hade vi vaniljgrejs till. GOTT! Sen såg vi Live Nude Girls, haha. Värsta mjukporr. Usch. :P Sen spelar vi bara singstar och äter chips/ostbågar. :) smask.


Well, jag ska gå och vara mer social nu. Jag är lite trött. vill sova. vill att älskling ringer mig inatt och bullar strunt för jag saknar honom jättemycket. Vill sitta och prata med han på msn hela natten <33

Nej, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0