getreadytoparteeeey!

, , , ,2008-11-30 | 01:47:15
Hej hej hallå mitt i natten alla glada.

Jag kom just hem från en stund på party hos "ÖlsveparN", aka Johnny. Trodde jag skulle få stå ensam i ett hörn hela kvällen eftersom jag inte fick med mig nån, men det var asnajs. Balla människor som snackar bra, det gillar vi. Jag har dock fått nån konstig känsla i trampdynan under vänster fot, en slags kladdig smärta som inte ger sig. Det känns som det sitter en mjuk sten under skinnet och gosar, men det syns ingenting. Undrar vad det är... Konstigt. Det kom liksom direkt när jag klev in hos Johnny, så att jag trampat i nåt slemmigt där tror jag inte att det är. Jaja, det försvinner väl hoppas jag.

Hade kul ikväll i vilket fall. Så det så. Trevligt sällskap framför allt. Nu ska jag slagga så jag är pigg och perfekt imorgon när jag ska köra brum brum bilen. KRAMIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0