hey hey heyyyy

, , , ,2008-10-24 | 15:06:04

This is min fina fina fina klass. We are the plastics. Gissa vem som är mig. ;)

Jag är en sån hemmafru idag. AND PROUD! Gud vad jag är bra. Städar och halvtvättar och diskar och handlar och ska laga mat tills älskling kommer hem och jag har till och med tid att dricka ett glas oboy. Så underbart! Idag är en rätt skön dag. Gillar den. Hittills iallafall. Hoppas jag kan pigga upp älskling när han kommer också, det är ju så tråkigt väder ute så han är säkert trött <3 Jag ska vara världens bästa flickvän, så det så.

Dags att göra lite läxor kanske? Borde så why not. Men det är ju så sämst. Fattar ju inte. Hur gör man för att skriva en försvarstal åt ett företag som klantat sig!? Usch. Nej, ta itu med det bara. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har ni plast runt om er :P

2008-10-28 @ 14:08:14
Postat av: Louise

varför inte? :D en kul grej bara.

2008-10-30 @ 12:05:07
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0