DÅLIG DAG

, , , ,2009-04-15 | 09:02:29
Vaknade och allt var ett helvete. Slängde datorn i golvet för jag var arg på den och den straffade mig genom att bita mig i tån när jag gick förbi. Åt lite fil&flingor och mådde pyton så jag gav det till herr Sambo som blev sur för det. Råkade klippa för mycket på luggen så jag ser ut som ett mongo, har inte tvättat håret sen i söndags så jag är flötig och äcklig, har ont i nacken, halsen, ryggen och allt är apa. Dessutom tror jag han gör slut med mig på sms, bara för att jag inte har tid att prata eftersom jag är i skolan. Nej, jag vill inte bli dumpad på telefonen igen. Det här är inte lika värdelöst som förra gången..

Värdelös dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0