Hälsa på

, , , ,2009-04-13 | 19:25:22
Idag var jag ute hos mams och paps och hälsade på. Skulle egentligen ha kört lite bil, men jag mådde inte särskilt bra efter nattens bravader, så det skippade vi. Istället satt vi och "mysade" och pratade mat, haha. Ska försöka hitta på nåt till studenten också, nåt underhållning och så. SKOJ.

Hämtade hem min cykel också när jag ändå var där. Skönt att ha den tillbaka här, jag känner mig så naken utan min cykel! Konstigt det där egentligen.

Just nu lagar vi lite mat som jag hoppas är klar om inte allt för lång stund. Kyckling, ris och sås blir det, för Robert ivlle inte ha lax två dagar i rad. Jag hade annars tänkt göra laxburgare, fick recept och lite ingredienser av mor och far, men det får bli imorgon istället. Funkar lika bra det :) Lax är annars min favoriträtt, kan äta det hur mycket som helst och i nästan alla former! Robert älskar däremot kyckling, så det blir det rätt ofta.. Jag är lite mesig med att säga emot vad gäller mat, haha. Men jag gillar allt, så det gör ingenting.

Vilken är din favoriträtt?


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-01-12 @ 23:59:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0