Hemma igen!

, , , ,2009-04-26 | 19:07:16
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah sköönt är det. Att bara slappna av och vara hemma. Inga hundar som skäller, ingenting man "måste göra"  hela tiden, bara ta hand om sig själv som man själv vill. Underbart!

Visserligen måste lägenheten städas, jag måste kissa och jag har en hel del stora uppgifter att göra, men det ordnar sig. Jag har ju blivit rik under helgen! Praktikpengarna har kommit, och jag har räknat på mina utgifter, och jag tror faktiskt att jag har mer pengar än på hur länge som helst. Älskar det. Men det ska sparas nu... Blir inget löshår alltså. Typiskt. Istället måste jag köpa balbiljett, bh och datorbatteri.. Massa pengar. Men jag kommer ha råd i alla fall, det är jag glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0