omnomnom

, , , ,2009-04-14 | 13:28:11


Idag är en såndär dag som ingenting blir som jag planerat det. Men jag har iallafall fått mina skolbetyg och mitt personbevis, så nu ska jag skicka in dem till skolan där jag vill gå. Lite sent, ja, men det kommer iväg iallafall! Ansökan är redan inne hoppas jag, så nu ska de här komma fram också. Helst till imorgon. Hoppas det går nu bara!!

Annars.. hade jag tänkt åka till farmor och farfar, samt söka jobb på Panduro (ordentligt den här gången, nu är det ju efter påsk), men jag tror bara jag kommer hinna med Panduro. Vill ju vara länge hos F&F, och det känns för sent nu.. Typiskt mig att inte kunna gå upp när jag tänkt! GARGH! Jag blir så förbannad.

Nu ska jag överfalla Robert med en stor illaluktande puss, äta lite frukost och klä på mig. Jag är seg i starten idag, men det är ju faktiskt den sista dagen på mitt sista lov, någonsin. AAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0