På bussen till Mölltorp

, , , ,2009-04-05 | 19:49:02


Hej hej hallååååååå.
Det är så sjukt lyxigt med mobilt bredband, tack älskling som lät mig ta med det! Då kommer jag nog kunna hålla mig uppdaterad med vad som händer i världen utanför Mölltorp medan  jag är där, haha.

Kan ni tänka er förresten? Det går en buss direkt till Mölltorp!? Den stannar där på väg från Stora Staden Stockholm till... jag minns inte vart den ska. Skövde är det nog eftersom det är Skövdebuss, lol. Men ändå. Praktiskt. Lika bra som mobilt bredband nästan.

När jag klev på tror jag att jag slog till ett par tre fem personer med min stora ryggsäck. Och det är bara "handbagaget". Min stora väska ligger där nere i bagageutrymmet. Den är tung! Fast den innehåller mer än 15m tyll, den innehåller mina andra tyger, ett par skor, massa kläder och hela vårt badrum i stort sett. Snacka om att jag har grejer i badrummet som jag använder typ varje dag. Sjukt. Och det väger lite grann också. Jobbigt. Men nödvändigt, haha.

Det är lite jobbigt att åka iväg också. Faktiskt så tror jag att Emelie har rätt, jag och Robert kan inte vara ifrån varandra mer än en dag.. Men det här kommer nog bli bra ändå, vi kan ju fortfarande hålla kontakten.

Kom också på en annan sak! Jag kan skriva på tangentbordet i stort sett utan att kolla. Kollar bara på texten, och när en msnruta kommer upp så kollar jag på den, SAMTIDIGT som jag fortsätter skriva. ASKUL JU! Det trodde jag inte när jag började använda datorer, för en sisådär 12 år sedan. Läskigt. Men kul att man faktiskt kan lära sig. Tänk på det alla ni som fortfarande kör med pekfingervalsen. Ni kommer också kunna skriva ordentligt utan att titta på tangenterna för varje bokstav  :)

Nej, nu ska jag nog kanske ta och plugga lite. Kanske ska göra iordning Jesusanalysen?

Puss och kram
syns i Mölltorp (buäh)

Kommentarer
Postat av: jennie - MODEBLOGG

gullig bild i headern:D



kram

2009-04-07 @ 23:06:52
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: HANNA

mycket fin bloggdesign :) kramar!

2009-04-08 @ 00:08:29
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Aredhel

sv: jaa, de lät som bara den! Och de var så nära!:D

2009-04-08 @ 18:58:10
URL: http://aredhel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0