Sista dagen..

, , , ,2009-04-14 | 14:42:09


Imorgon är det dags för skola igen.. Borde kanske gått dit idag, eller åkt till farmor och farfar och fråga ut dem lite om Andra Världskriget. Borde läsa i bibeln så jag får klart min Jesusanalys. Borde skriva på min Jesusanalys. Borde göra så himla mycket. Orkar inte göra någonting. Ska försöka få med Herr Sambo till stan eller nåt så jag kan fråga om jobbet, men det orkar jag inte heller. Måste diska för att kunna laga mat. ORKAR INTE!

Inatt kunde jag inte sova, utan sprang omkring (i mörker) och plockade undan mina kläder. Fick ingen ro för att det var så stökigt. Tycker inte om att bo på så liten yta, det är galet svårt att hålla rent! >.<' jag behöver mer plats, nu! Och ett jobb så jag kan betala den mera platsen. Robert hittade en lägenhet på lagenhetsbyte.se, eller vad sidan nu heter, som verkade bra och intressant. Hoppashoppashoppas. Det var en tvåa tror jag till och med. Centralt. Låter aaaaaaasnajs! Men men.. Vi får la se. Blir säkert ingenting.. Jag är galet negativ idag. Behöver en kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0